background

♥ loving




haha , kauorang tengok ta shape spec mata tuh ? bentuk LOVE ken ? hee means aku still dalam kurungan IN A RELATIONSHIP . hee happy kod aku time tuh . bie iloveyou somuch sayang :) sekarang aku dengan dia sangat happy and bahagia . winkwink! time aku couple kali kedua ken ? banyak gila perubahan aku dengan dia , btw yang nie memang best hee ken BABY? hee kau ada? sumpah weh time dia kata nak couple balik dengan aku ken ? aku rasa wahhhhhhhhh , aku mimpi ke nie? HAHA . jangan jeles okey ? nak sweet-2 dengan BF/GF sendiri ok? jangan nak gedik-2 dengan my GEMOK ok . is mine! aku salu ingat pasal dia , selalu ngade-2 dengan aku! HAHA gedik ponye BF hee , yang penting you are my only one sayang :) meh shium sikit aloololoo , muaaaahhhh :*
ok . bie! sumayyah sapa pulak ? HAHA . dia nie ...... eh mana boleh bagi tahu ken bie? secret dohh . nak tahu nanti IM aku kat FB or texting aku ok ? HAHA , sumayyah sumayyah sumayyah! aku pikir-2 balik nice name :O hee , lagi satu bie , tasha qistina sapa pulak bie ? secret again! hee . kitaorang nie macam-2 lah . nak tuh lah nak nie lah! macam budak nak ken gula-2 kod!  hee , apa apa pon sayang :) jangan tinggal ken haney lagi ok ? iloveyou 


No comments:

Post a Comment