background

♥ follow me ♥ http://tengkualif.blogspot.com♥

♥ hai guys da lame aku ta update blog nie.. bosan sebab tuhh aku update .. hari nie aku na cerita pasal budak mulut longkang ..mcm sial seyy dea...aku benci dea.. dea cakap utang-utang bapak dea.. aku ta kenal dea pun.. dea buda aku membenci dea... aku ta kacau iedop dea . dea kacxau iedop aku .. ape cer kau nie....EH SIALL BETUL LHA PUIHH ...HAHA...but aku bneci dea sampai bila..bila kejap lagi aku upload gambar dea...haihh hai dea membuatken aku naik angin lha...sumpah aku bneci dea sial..mulut longkang ..nasib baik dea dah remove aku dan blog. kalau ta dah lama aku maki-maki ken dea....ala.. ta ad lha gambar dea.. aku cari guna facebook adek sedara aku jap.. aku ada email deabawah tuhh ea.. dea budak telok mas... pukimaklancaulha
kbai sayang
  • muhammadshoffian@yahoo.com

No comments:

Post a Comment