background

Sedih :')

Hii korang . Assalamualaikum . Tajuk entry kali ini adalah SEDIH " . Okay , aku teramat sedih dengan kelas aku * kengkawan aku dan seangkatan dengan nya :') Sumpah sedihh gila . Aku tak tahu kenapa diaorang tergamak buad aku macam nii . Korang Fikir aku takde hati eyh ? Aku masih ada hati weyy . Sebab tuu aku sedih teramat sedih dan sedih sekali dengan perangai korang . Aku taktahu kenapa aku amat merindui korang yang dulu bukan yang sekarang . You make me crazy . Blablabla dan seangkatan dengannya . Weyy aku rinduu korang ahh , rinduu korang . Second , Hmm . Kelas aku dah macam berpuak dah aku group Krik krik , Kelab kpop punn ada . Nak tahu ape maksud kpop " Maksudnya ialah group budak-budak kepoh . Hahahahahahahahahahahaha . Aku sayang korang weyyy . 

Okay . Gambar nii trahun lepas punya . Masa form 4 punyaa . Tapi setelah korang masuk form 5 perangai korang dah berubah . Aku taktahu kenaapaaaa weyyy . Mungkin ni salah aku jugak kut . Hahahahahahahahaah . Rinduuu korang Beckhem , Amy , Ayu , Fatt Era , Ema , Syafiq , Amir


Kbaii weyy . Sampai sini je eyh . Tangan Lenguh ahhh . Hahahahahahahaha . Salam sayang dari darx kecik :)

No comments:

Post a Comment