background

aku gembira sangad-2


hai , assalamualaikum. hari ini baru aku nak update blog. hee, maklum lha budak sekolah kate kan harahr . aku gembira sangad-2 sebab aku dh masuk ke tingkatang empat. hee, ramai kawan baru yang aku dapadd. ,, semua baik-2 jea ngn aku , ade jea sorang dua yang mcm sial kadd dalam  kelas, aku ada gambar yang aku nak upload, tapi kadd ..,line lambadd lha ., -.- hewhew .,.,jp ea aku nak upload gambar jap ! heee , takde lha cumel sangad








nie kawan aku sorang nie cumel kan ! hee, name dea nurul najiha jaffar . aku suke tengok mate dan bibir dea ! kalau dea tangkap gambar mesti ade muncung..heee, 


korang daH kenal kan yang kiri tu . hah yang belah kanan tu kwan aku jugak hee, takde lha baik sangad . name dea suria fazrina . panggil dea iena jea ! dea baik auw



right btw agambar aku nie nampak gdk .haha ! tapi cumel kkan 


hewhew. perasan sekejap




kawan aku sorang nie .name dea amirul nasir oke. dah jelas. dea same kelas ngn aku. fakta ' DEA memang kawan baik aku .

No comments:

Post a Comment