background

sakai

hai dah lame dh saia x update blog nie rase gndu lak nk tulis hahah..rindu kowt .hurm dh nk RAYA horrey.bak kate budak kelas dh nk YAYA hahaha ???? tu name budak kelas aku nme dea syukor hahaha padan lha muka kau ...........hahaha soey k bukan maksud nk menghina kau...??? tukar citew laen lak.abang oumi d vetez.selamat hari raya ea....aqow tiramisu selamat hari raya..........hahaha.....x sabar nye nk raya .......hurm kawan2 datang lha umah saia .kedatangan anda dialu2 kan kowt..........hahahaha datang jewp aku x kan halau kau orang lha don't worry aku bukan harimau yang makan manusia .......hahaha....
nie ad sedikit gmbar yang aku boleh uploadkan kat dalam blog a
hahaha.sakai nye aku..........macam aku nk taring mulut aku tu jewp/...........hahaha *senggal*

kelam bila mase aku ad kembau nie.HAHA' senggal.nie aku tangkap dekat cermin umah aku lha HAHA senggal x ad keje2 laen kew.ish3 x boleh dbiarkan nie HAHA'
 nie gambar mase aku tingkatan dua ..sekarang aku dh tingkatan 3 dh x comel mcm dulu lagi........hahaha (mengaku) senggal.........
hahaha.gambar kamera mahal aku pown nk ltax....puihhh...lha mahal.......hahaha ........senggal gak kan aku ni......hurm ..senggal,..aku budak baek lha .hahha
hye.abang ..selamat hari raya aidilfitri okay.............gud luck........................

No comments:

Post a Comment