background

kawan sekelas saya

assalamualaikum kepada umat islam dan salam sejahtra kpada orang yang bukan islam.....dh lame dh saya x update blog nie...............hihi maklum lha budak PMR haha...........buad yang terbaek yeahhhhh...hehhe.......doakan saya dapat 8A dalam PMR amin dikesempatan ini saya hendak memohon maaf kalo saya ada terkasar bahase .......kat anda tolong maafkan sya okay*gud luck

nama kawan rapat SAYA

effa apple
shahrul anwar
shafiq asyraf
hadi karim
amirul nasir
azri asyraf
amirul fazrin
sharizad khori
m.faiz kdir
amin asri

aku doakan kan ko orang okayy smga berjaya dalam PMR amin..yeah.belajar btl2 auw kawan2 semoga berjaya di masa hadapan *gud luck*

BUDAK 3A LAWAN AUW DENGAN BUDAK 3 U.......I HOPE YOU ALL
BEAT YOUR BEST....

syafiq asyraf x mao sombong2 auw.......
effa munirah *gud luck*for exam
shahrizad x mao ejek name bpak kadir auw...HAHA'
amin asri x mao pontng2 jAdi bilik boss auw

GUDLUCK FOR EXAM AUW KAWAN-KAWAN
KBAI........????
TRIMA KASIH KRANA SUDI MEMBACA........
FOLLOW M))))))



No comments:

Post a Comment