background

bosan!!!!

hye reader hari nie bosan sangad........dh lew blek skolah kol 2.30.sakit hati aku lha kat sekolah tadi.ada yang cari pasal ngn aku.kertans trial pmr aku x dapat jawab pulak tu.SUMPAH benggang siak aku tadi......hurm
                           thankssss<3














                          shahrul anwar borhan




nie gambar kawan aku aku thu dea x secumel anda .tapi dea banyak menolongku.hihi (bajet)










seterusnye,,








                      nur dianah nazurah zamri


  nie kawan aku plak ..sowang dianah nazurah zamri....dea baek auw.suka menolong orang dea x sombong mcm sesetngh orang














saterusnya,,,,














   
                     amirul hakimie omar 


  nie kawan aku sorang ni fesyen orang2 tua tngok dari paras rupa dea pon dh thu mcm orang tua....haha amirul jgn marah ea .nie kawan aku jugak.hehe










seterusnye,,,,












nie kawan aku sowang yang cantik dan ayu......jgn pandang dea sebarangan dh besar mzti dea jadi ustazah(amin).effa thanz auw.sebab ajau aku buad blog .........








kawan2 semua gud luck for trial PMR 2011 n then exam PMR yang betul .aku sayang semua kawan2 aku......



No comments:

Post a Comment